luni, 2 septembrie 2013

Dovada de Plata MarketGlory

Salut prin intermediul acestui blog vreau sa prezint o metoda cat se poate de reala si simpla prin care poti castiga bani online.

Aceasta prin care poti castiga si tu bani online se numeste MarketGlory!


De sigur te intrebi ce este si cum functioneaza ... foarte simplu este un joc de Browser sunt convins ca multi dintre voi au mai jucat asemenea jocuri dar cae nu iti ofereau posibilitatea de a castiga Bani Online!

Ce trebui sa faci?
Destul de simplu. pentru inceput te inregistrezi in joc ....Click Aici , comfirmi adresa de Email bla bla ...

Apoi intri in joc si incepi sa joci ai nevoie de , doar cateva minute pe zi pentru a da cele 10 lupte pentru care primesti o anumita suma de bani ( Ron ) apoi sa muncesti tot pentru bani... toate astea din cateva click zilnic este ca si cum ai intra pe Facebook din cand in cand doar ca aici in loc sa verifici actualizarile dai o lupta pana le faci pe toate 10.
Apoi munca, munca este importanta sa fie in fiecare zi in jurul aceleiasi ore pentru ca la fiecare 3 zile de munca consecutive primiti un Bonus in bani ...si pe langa asta primesti si experienta cu cat experienta este mai mare cu atat creste si salariul primit in joc...

Acum sa vorbim despre cum facem bani pe scurt, tu strangi bani din activitatea pe care o faci in joc ( RON )

La fiecare 10 ron acumulati ai posibilitatea sa ii transformi in 1 AUR .

Dupa ce acumulezi 4 AUR acestia pot fi schimbati in 1 EURO :)

Ideea este Foarte simpla ... iti recomand sa te inregistrezi si tu Aici!

Suma minima necesara pentru a efectua o retragere este 20 EURO

Bani pot fi retrasi in Paypal, pe Card sau prin transfer Bancar!
Mai jos ai dovada mea de Plata .... Iti recomand sa te Intregistrezi Si Tu chiar daca acum  poate nu ai inteles foarte bine dar vei prinde pe parcurs , jucand.


3 comentarii:

  1. Aceasta este o metoda foarte buna prin care sa faceti bani . Nu trebuie sa va pierdeti timpul la calculator completand sondaje sau dand click-uri pe diferite linkuri. Aceasta metoda este foarte simpla si 100% functionala.

    1.Aveti nevoie de un blog/site (doar daca doriti un venit mai mare, daca nu se poate si fara)
    2.De un cont pe acest site http://hitleap.com/by/lenz71h
    3.Si de un cont pe site-ul de la care veti primii banii http://www.surfactif.fr/?refi=lenz45r

    Si acum vine intrebarea , cum sa fac bani pe net fara sa fac nimic ?
    Raspuns: Foarte simplu , citeste tot articolul cu atentie si pune in aplicare.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Nici eu nu ma asteptam sa fac bani din aceasta metoda , dar se pare ca m-am inselat.
    Acum o luna am inceput sa pun in aplicare aceasta metoda , am adunat intr-o zi 1.00 (Euro) si mi-am scos cu toate ca eram sigur ca nu voi primii niciodata acesti bani .... mi s-a parut intesant si am vrut sa incerc .... dar dupa o luna am primit banii (si un e-mail cu scuze pt ca a intarziat plata). Am ramas surprins cand am vazut banii in contul meu de PayPal.

    Iar acum haideti sa va prezint si voua aceasta metoda prin care se pot face bani pe internet fara click-uri sau timp pierdut !

    Acestia sunt pasii:

    1. Cum spuneam , nu este obligatoriu un site dar cu ajutorul unui site veti avea venituri mai mari.
    2. Cu ajutorul acestui site va trimite-ti vizitatori catre site-ul dvs. (limita 500/ora). Este un program de Traffic Exchange (TE) foarte bun , care iti accepta site-ul in maxim 2 minute.
    3. Acest site o sa va trimita banii pe care ii faceti. Dupa ce contul este creat trebuie doar sa va logati si sa promovati un link sau un banner.
    Daca aveti site/blog: Distribuitor -> Spread Tools si copiati unul dintre bannerele de acolo.
    Daca nu aveti site/blog: Distribuitor -> Pages To Spread si promovati acele link-uri.
    Tot ce trebuie sa faci e sa astepti sa se adune cateva puncte , sa le convertesti in Euro si sa iti trimiti banii in PayPal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sign Up for FREE, Play it for FUN & Get REAL Money Now !

    http://www.marketglory.com/strategygame/about

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.marketglory.com/strategygame/xv3ntura

    RăspundețiȘtergere